πληροφοριεσ αγωνα

1ος Αντικαρκινικός Αγώνας "Μνήμης" Ορεινού Τρεξίματος ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ.

Σκοπός του αγώνα είναι να σταθούμε δίπλα σε όσους «παλεύουν» με την νεοπλασματική νόσο, σε όσους βγήκαν νικητές στην δική τους «μάχη», να θυμηθούμε και να τιμήσουμε αυτούς που «έφυγαν» από κοντά μας και να τονίσουμε την σημασία της πρόληψης.

Παράλληλα, να αναδείξουμε την ομορφιά του δάσους Κουβαρά και να επισημάνουμε πώς η επαφή με την φύση λειτουργεί ευεργετικά για την ψυχική και σωματική μας υγεία.

Οι εγγραφές θα ολοκληρωθούν την Δευτέρα 10 Απριλίου 2023 και μπορούν να πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά και μόνο συμπληρώνοντας την σχετική φόρμα πατώντας εδώ.

Η συμμετοχή και στον αγώνα των 20 χιλιομέτρων και στον συμβολικό περίπατο είναι ΔΩΡΕΑΝ  για όλους τους/τις δρομείς/περιπατητές. Θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας με βάση την ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων εγγραφής τόσο για τους δρομείς όσο και για τους περιπατητές μέχρι να συμπληρωθεί ο προβλεπόμενος αριθμός συμμετεχόντων (150 δρομείς – 100 περιπατητές).

ΠΟΤΕ
ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

Στο δάσος
του Κουβαρά

Μεγάλη διαδρομή «1 ος Αντικαρκινικός αγώνας ορεινού τρεξίματος- ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ» μήκους 20
χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 15 χιλιόμετρα (75%) αφορούν σηματοδοτημένο μονοπάτι και
τα υπόλοιπα 5 χιλιόμετρα (25%), δασικούς χωματόδρομους, με θετική υψομετρική 950
μέτρων και ώρα εκκίνησης 9.00π.μ.

Μικρή διαδρομή «1 ος Αντικαρκινικός Συμβολικός Περίπατος ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ» μη ανταγωνιστικού
χαρακτήρα, μήκους 4,4 χιλιομέτρων τα οποία αφορούν δασικούς χωματόδρομους, με θετική
υψομετρική 90 μέτρων και ώρα εκκίνησης 9.30π.μ.

20KM

Υψομετρικη

Περιγραφή διαδρομών

Διαδρομή 20 χιλιομέτρων

Ο αγώνας ξεκινάει μέσα στο πανέμορφο δάσος Κουβαρά μόλις λίγα μέτρα μακριά από την Ι. Μονή Αγίου Αθανασίου Κουβαρά. Οι δρομείς για τα πρώτα 400 περίπου μέτρα τρέχουν σε δασικό δρόμο και μετά στρίβοντας δεξιά μπαίνουν σε ένα υπέροχο ανηφορικό μονοπάτι ανάμεσα στα πεύκα. Αυτό θα τους οδηγήσει στην κορυφή ενός λόφου όπου η θέα είναι μαγευτική. Από εκεί μπορούν να δουν ανάμεσα στα δασώδη βουνά τη θάλασσα του Πόρτο Ράφτη και του Αυλακίου. Το μονοπάτι αρχικά έχει χαμηλή βλάστηση, όμως καθώς το κατεβαίνουν τους βάζει ξανά μέσα στο δάσος. Μετά από αρκετά ανεβοκατεβάσματα του ίδιου του μονοπατιού και περνώντας παράλληλα με τα αμπέλια της Ι. Μονής Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, οδηγούνται στο ξεχωριστής ομορφιάς εκκλησάκι του Προφήτη Ηλία, το οποίο δεσπόζει σε ένα ύψωμα και θυμίζει πολύ έντονα αστεροσκοπείο. Στη συνέχεια ακολουθούν τον τσιμεντόδρομο ο οποίος τους κατεβάζει μέχρι να συναντήσουν τον δασικό δρόμο όπου κάνοντας δεξιά θα συναντήσουν τον πρώτο σταθμό ανεφοδιασμού στα 5,5 χιλιόμετρα.

Φεύγοντας από τον σταθμό ακολουθούν τον δασικό δρόμο για 100 περίπου μέτρα και αμέσως μπαίνουν σε μονοπάτι ανάμεσα στα πεύκα το οποίο περνάει δίπλα από την επιβλητική Ι. Μονή Μεταμορφώσεως του Σωτήρος. Το μονοπάτι αυτό είναι αρκετά ανηφορικό και στο τελείωμα του συναντά έναν δασικό δρόμο στον οποίο κάνουν δεξιά για περίπου 30 μέτρα και αμέσως μπαίνουν ξανά στο μονοπάτι που βρίσκεται στα αριστερά τους. Αυτό ανεβαίνοντάς το θα τους οδηγήσει πάλι σε δασικό δρόμο όπου θα κάνουν δεξιά και μετά από 200 μέτρα θα πάρουν το μονοπάτι που βρίσκεται αριστερά τους. Αυτό θα τους οδηγήσει σε μία αντιπυρική ζώνη με πολύ μεγάλη κλίση την οποία θα πρέπει να ανεβούν. Στο τελείωμα της θα κάνουν δεξιά και θα ακολουθήσουν τον δασικό δρόμο για περίπου 1,5 χιλιόμετρο μέχρι να βρουν στα δεξιά τους μία αντιπυρική ζώνη με όχι πολύ μεγάλη κλίση την οποία θα πρέπει να ανεβούν. Η θέα από εκεί είναι μαγευτική καθώς βλέπουν τη θάλασσα και τα νησιά Μακρόνησος, Κέα (Τζια), Κύθνος. Αμέσως μετά μπαίνουν σε δασώδες μονοπάτι στα αριστερά τους με κατηφορική κλίση μέχρι να συναντήσουν μία αντιπυρική ζώνη την οποία θα κατέβουν για 100 μέτρα και στον δασικό δρόμο που θα συναντήσουν θα κάνουν δεξιά κι εκεί θα βρουν τον σταθμό τροφοδοσίας και το σημείο ηλεκτρονικής χρονομέτρησης στο 10ο χιλιόμετρο.

Στη συνέχεια παίρνουν το μονοπάτι στα αριστερά το οποίο είναι κατηφορικό ανάμεσα στα δέντρα μέχρι να συναντήσουν δασικό δρόμο στον οποίο στρίβουν αριστερά. Ο δρόμος θα τους περάσει δίπλα από την κατασκήνωση όπου και θα βρουν στα δεξιά τους ένα μονοπάτι που θα τους κατεβάσει και θα τους πάει δίπλα από τον  σταθμό των 5,5 χιλιομέτρων. Από εκεί ακολουθούν αριστερά το μονοπάτι που τους ανεβάζει. Εδώ θέλει προσοχή γιατί το μονοπάτι στην αρχή σε περνάει μέσα από ένα ποταμάκι και ενδέχεται να γλυστράει. Μετά το ανέβασμα το μονοπάτι γίνεται επίπεδο , κατηφορικό και ξανά ανηφορικό μέχρι να συναντήσει τον δασικό δρόμο στον οποίο κάνουν αριστερά κι εκεί θα συναντήσουν το σταθμό ανεφοδιασμού στο 15ο χιλιόμετρο.

Από τον σταθμό στρίβουν δεξιά στον ανηφορικό δασικό δρόμο και για περίπου 1,5 χιλιόμετρο τρέχουν στην κορυφογραμμή έχοντας θέα την θάλασσα και το δάσος από τη μια μεριά και την πόλη της Κερατέας και το Πάνειον όρος από την άλλη. Στη συνέχεια μπαίνουν σε μονοπάτι μέσα στο δάσος κατηφορικό και για λίγα μέτρα σε δασικό δρόμο και ξανά σε μονοπάτι όπου οδηγούνται σε ένα πολύ όμορφο σημείο του αγώνα το οποίο μοιάζει με τούνελ. Βγαίνοντας από το τούνελ στρίβουν αριστερά στον δασικό δρόμο και μετά από λίγο μπαίνουν σε μονοπάτι στα δεξιά τους. Το μονοπάτι αυτό έχει συνεχόμενα ανεβοκατεβάσματα και κάποια σημεία του διέρχονται δασικό δρόμο. Μετά το τελευταίο ανέβασμα του οι δρομείς στρίβουν δεξιά στον δασικό δρόμο και απομένουν περίπου 400 μέτρα μέχρι τον τερματισμό.

Διαδρομή συμβολικού περιπάτου 4,4 χιλιομέτρων

Ο συμβολικός περίπατος ξεκινάει από την ίδια αφετηρία που ξεκινάει κι ο αγώνας των 20 χιλιομέτρων. Οι περιπατητές ακολουθώντας δασικό δρόμο με κατηφορική κλίση για περίπου 1,5 χιλιόμετρο και 700 μέτρα με μηδενική κλίση θα φτάσουν μπροστά στην είσοδο της Ι. Μονής Μεταμορφώσεως του Σωτήρος. Εκεί θα βρίσκεται ο σταθμός ανεφοδιασμού των 2,2 χιλιομέτρων. Η επιστροφή στον τερματισμό θα γίνει από τον ίδιο δασικό δρόμο.
πως θα φτάσετε

Σημείο Εκκίνησης

Ακολουθήστε το χάρτη για να φτάσετε στο σημείο εκκίνησης του αγώνα.
Προσεχώς θα αναρτηθούν περισσότερες πληροφορίες.